CNT Barcelona presenta en roda de premsa la campanya de boikot #DiNoaGinos
Avui ha arrencat, amb una roda de premsa de presentació, la campanya de la CNT de Barcelona #DiNoaGinos. Davant
  les oficines centrals del Grup Vips (al qual pertany Ginos, juntament 
 amb Starbucks i restaurants Vips), s’ ha volgut posar en coneixement de
  la població en general la situació d’ assetjament que de manera  
continuada pateixen els integrants de la secció sindical de la CNT als  
restaurants Ginos, així com les rebaixes en les condicions laborals que 
 Ginos aplica als treballadors i treballadores, i contra les quals,  
aquest sindicat porta més de dos anys lluitant.
 
La CNT de Barcelona ha presentat en roda de premsa la campanya de boikot #DiNoaGinos
Volem que els clients, tant els  habituals 
com els potencials, d’ aquesta cadena de restaurants,  comprenguin quina
 és la seva implicació en l’ empitjorament d’ aquestes  condicions 
perque al final, l’ actuació de Ginos vers els treballadors i  
treballadores, recau sobre el conjunt de la classe treballadora, encara 
 que aquesta estigui dinant a un Ginos o prenent un café al Starbucks:  
si Ginos assetja el treballador que ens atèn al restaurant, i ho fa  
només perque aquest coneix i reclama els seus drets, ens està assetjant 
 al conjunt de treballadors i treballadores.
 
Pancarta que el sindicat ha desplegat davant les oficines del Grup Vips durant la presentació.
A l’ estiu, els treballadors i  
treballadores del sector de l’ hosteleria pateixen encara unes pitjors  
condicions de treball pel sol motiu de que hi ha més feina per treu-re. 
 La lamentable situació econòmica que estem patint proporciona als  
empresaris d’ aquest sector, un bon grapat de treballadors disposats a  
empassar amb el que se’ls possi al davant per tant d’ aconseguir o de  
mantenir el lloc de feina a l’ empresa. És per això que la campanya  
comptarà també amb una altra direccionalitat: la de fer coneixedors i  
partícips a tots els treballadors i treballadors de Ginos i del Grup  
Vips, de la lluita que ja portem contra la praxis d’ aquesta empresa i  
la que tot just emprenem avui, així com dels èxits assolits fins ara,  
que no han estat pocs.
 
La campanya es composarà d’ accions  
informatives tant cap als treballadors i treballadores, com cap als  
clients dels restaurants.
 
Pots seguir la campanya al Twitter: @DiNoaGinos, @CNT_Barcelona
 
…o al Facebook: CNT Sov de Barcelona
 
-Premsa CNT-AIT Barcelona-

